שאלות נפוצות

כמה שאלות ששאלו אותנו

ש: איך נרשמים לאתר?

ת:

פשוט מאוד! בעמוד הבית לוחצים על "הרשמה" ועוקבים אחר ההוראות. ישנם שדות למילוי שהינם חובה. מומלץ למלא את כל השדות המבוקשים.

לשאלות נוספת בטל' 3196*

ש: כל כמה זמן כדאי להיכנס לאתר ולבדוק משרות?

ת:

המשרות באתר מתעדכנות על בסיס יומי. על כן אנו ממליצים להתעדכן מדי יום או יומיים.

ש: האם השירות בתשלום?

ת:

לא, השירות ניתן ללא עלות הן למעסיקים והן למבקשי העבודה

ש: האם המעסיקים יודעים שיגיעו אליהם קורות חיים של אזרחים וותיקים?

ת:

עם פנייתם לפרסום משרה ב"דרוש ניסיון" נערכת שיחת היכרות בין נציג "דרוש ניסיון" ובין המעסיק/ה בה מוסברים אופני הגיוס ומובהר כי המועמדים שאנו שולחים אליהם הם אך ורק אזרחים וותיקים.

ש: איך מייצרים קו"ח?

ת:

בתפריט "קורות חיים" שקיים באתר ניתן למצוא המלצות וטיפים כיצד לכתוב קורות חיים בצורה האפקטיבית ביותר. קיים גם קובץ קורות חיים לדוגמה שממנו ניתן להתרשם.
במידה והנכם מעוניינים לקבל סיוע בכתיבת קורות חיים מנציג "דרוש ניסיון", אנא כתבו לנו לכתובת vehadarta@vehadarta.com

ש: איך מגישים מועמדות?

ת:

אחרי שקראתם את פרטי המשרה וראיתם כי הנכם עונים על דרישות המעסיק למשרה, לחצו על כפתור "הגש/י מועמדות" שנמצא בתחתית עמוד המשרה.

ש: כמה קו"ח שונים אפשר להעלות לאתר?

ת:

עד 10 קבצים

ש: שכחתי סיסמא

ת:

ניתן ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמא" וסיסמא חדשה תישלח לתיבת הדואר שלך בהקדם.

ש: אני לא מצליח/ה להגיש מועמדותי למשרה מסוימת

ת:

אם אינך מצליח/ה להגיש מועמדות למשרה מסוימת יכולות להיות לכך כמה סיבות:
יתכן שכבר הגשת מועמדות למשרה זו בעבר?
יתכן שהמשרה נסגרה ועוד לא עודכנה באתר
בכל מקרה, ניתן להתקשר אלינו ואחד מנציגנו ינסה לפתור את הבעיה. כמו כן ניתן לפנות לכתובת הדוא"ל vehadarta@vehadarta.com

ש: המעסיק/ה לא חזרו אלי

ת:

תהליך גיוס למשרה הוא לעיתים ארוך.
אנו משתדלים לקבל תשובות ממעסיקים כמה שיותר מהר אבל לפעמים מדובר במשרות שהגיוס אליהן לוקח יותר זמן. אנא היעזרו בסבלנות, אנו מבטיחים כי מצידנו נעשים מאמצים רבים לעדכן ולהתעדכן במהרה.